czwartek, maja 19, 2016

Khaki heels czyli stylizacja z wiązanymi botkami khaki

Jeżeli buty na obcasie to tylko szpilki! Tak przynajmniej było u mnie do tej pory...tak jak kiedyś obiecywałam sobie, że nigdy więcej nie założę spodni dzwonów, tak samo mówiłam o butach na słupku. I co? Oczywiście "nigdy nie mów nigdy" :-)


Dzwony (2 pary) nadal trzymam w swojej szufladzie. Ale tylko te dwie pary, które kosztowały wówczas moją tygodniówkę i szkoda mi było ich się pozbywać. Resztę oddałam lub sprzedałam. Ale ostatnio jedną parę założyłam i całkiem byłam zadowolona z tej stylizacji więc niedługo efekty na blogu :-)

Dziś jednak mowa o butach na słupku. I nie chodzi mi o zimowe kozaki czy botki tylko letnie obuwie. Bardzo spodobały mi się te buty w New Look i nie mogłam się zdecydować na kolor. Zrezygnowałam z czarnych i kupiłam te khaki bo wydają mi się ciekawsze a po drugie mam wystarczająco dużo innych czarnych butów i potrzebuję czegoś innego.

Bardzo bardzo bardzo wygodne choć na dosyć wysokim obcasie. Przeszłam cały park z dziećmi i wcale nie czułam, że chodzę na obcasie. Wiązane i z odkrytymi palcami czyli mocno wpisane w trendy tego sezonu. Jak Wam się podobają?





Kardigan i sweter - Zara
Spodnie - H&M
Buty - New Look
Torebka - Primark


Copyright © 2017 Other Than Pink