czwartek, czerwca 09, 2016

Pleated midi skirt czyli plisowanka w stylizacji z botkami i jeansową kurtką

Bardzo się cieszę, że moda na plisy wróciła. Pamiętam jak chodziłam jeszcze do szkoły podstawowej i na każde większe wydarzenie w ciągu roku zakładałam piękną bławatkową spódniczkę do kolan z czerwono-granatowym paseczkiem. Tak zwana wyjściówka "kościółkowa" ;-) Oczywiście chodziłam w niej aż z niej wyrosłam bez względu na to czy jeszcze była modna czy nie.


Później na długo zapomniałam o plisach bo wydawało mi sie, że są "staromodne" wręcz "babcine". Na szczęscie moje myślenie się zmieniło i z chęcią nich powracam. Marzy mi się czarna lub granatowa plisowana spódnica z koła do kolan i szara ciężka midi plisowanka lub maxi na zimniejszą porę roku. Polowanie rozpoczęte ;-)

Póki co, zakładam wersję letnią w kolorze brzoskwiniowym (stylizację pokazywałam Wam tutaj) i niedawno upolowaną na aukcji internetowej wersji midi. I to właśnie z nią chciałam Wam pokazać dziś stylizację. Nieco inna niż zwykle czyli mocniejsze akcenty i dodatki. Mam nadzieję, że Wam przypadnie do gustu. Pozdrawiam :-*






spódnica - M&Co
t-shirt & kapelusz - Next
kurtka & buty - New Look
torebka - Mango
bransoletka & naszyjnik - By Dziubeka

Copyright © 2017 Other Than Pink